مسابقه بزرگ مسئولیت پذیری

دوستان نازنینم :

اگر امکان آن مهیا شود که یکی از مشاغل زیر را به تو پیشنهاد بدهند

انتخاب تو چه خواهد بود؟

و

اولین کاری که بعد از انتخاب انجام خواهی داد چه خواهد بود ؟


1- وزیر آموزش و پرورش


2- نماینده مجلس


3- شهردار


4- فرمانده نیروی انتظامی



نظرات شما عزیزان:

زهرا اطيابي
ساعت17:52---19 دی 1390
وزير اموزش و پرورش ونخستين كاري كه انجام ميدادم اين بود كه بيشترين حقوقم را به معلم اول ابتدايي ميدادم اخر سال همان طور كه معلم به دانش اموز نمره ميداد از دانش اموز هم براي معلم نمره مي گرفتم و كاري ميكردم كه حق هيچ يك از دانش اموزان پايمال نشود.

زهره اطيابي
ساعت17:25---19 دی 1390
وزير اموزش وپرورش واولين كاري كه انجام مي دادم اين بود كه كتاب هاي درسي پايه هاي مختلف را مفهومي تر ميكردم وبه نظر من نحوه ي امتحانات را به طور كلي بررسي وعوض مي كردم با همكاري وزير بهداشت گروهي تشكيل ميدادم كه به تغذيه دانش اموزان رسيدگي عالي مي كردند از معلمان ازمون يا همان (امتحان )ميگرفتم وانها را مي سنجيدم كه اطلاعاتشان مطابق با علوم روز جهان باشد

h.j
ساعت14:36---22 آبان 1390
بله انسانها تنها هستند تنها ترم می شن اما جونای امروزی باید با این فناوری های امروزی اشنا بشن وقتی می بینم بعضی از هم سن و سالهای من هنوز کار با رایانه و اینترنت را بلد نیستند واقها برای اینده نگران میشم در مدرسه زیاد رواج نداره که به دانش اموزان این کار ها را اموزش بدن اما به نظر من هرکی که یاد نگیره به خودش ظلم کرده در جهان امروزی رایانه و اینترنت هنر نیست یک باید که انسانها باید به این نکته توجه زیادی کنند مخصوصا ما جوونای امروزی من نظر جدیدی به ذهنم رسید اگر وزیر بودم می گفتم همه مدرسه برن اما امتحانهای پایان ترم را می گذاشتم به عهده خودشون که از طریق سایت جواب بدن اینجوری مجبور می شدن کار با اینترنت را یاد بگیرن چون اگه امتحانا نمی دادن قبول نمی شدن حوریه جمالی مدیر عزیزم ممنون از اینکه من را راهنمایی کردید***

مدیر
ساعت18:39---21 آبان 1390
حوریه جان:در این صورت به نظرت درد تنهایی انسانها شدت نمی گیرد؟

مدیر
ساعت17:57---21 آبان 1390
ازنظرشما تشکرمی کنم.

h.j
ساعت14:24---19 آبان 1390
وزیر آموزش و پرورش :نخستین کاری که انجام می دادم تعطیلی پنجشنبه ها را از بین می بردم.دومین کار اینکه به زنگ ورزش می افزودم و زنگ هنر را کاهش می دادم و یک سایت برای دانش آموزان طراحی می کردم که از طریق آن درس بخوانند و امتحانات را نیز از طریق آن بدهند به صورتی که دیگر مدرسه و معلم وجود نداشته باشد وزارت خانه ای هم نباشد و همه ی کارها از طریق اینترنت باشد حتی مشاوره و سعی می کردم به درس زبان و ادبیات اهمیت بیشتری داده شود و در سطح مدارس هرماه مسابقه ی مشاعره برگزار شود و بازدید از امکان تاریخی را نیز گسترش می دادم و اردو هارا نیز گسترش می دادم***باتشکر از اینکه برای نظر ما احترام قائل می شوید***حوریه جمالی***

رضوان قيامي
ساعت13:38---17 آبان 1390
وزيراموزش وپرورش و اولين كاري كه انجام ميدادم اين بود كه از اول ابتدايي درس زبان انگليسي را در مدارس اجباري ميكردم وهمچنين فرم مدارس دخترانه را به عهده ي دانشاموزان ميگزاشتم وزدن هدبند را براي دختران ممنوع اعلام ميكردم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط اموزشگاه شهید قرنی گلپایگان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 2864
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

هواشناسی گلپایگان